Jeśli chcesz, żeby Excel dla danego pliku zawsze przy zapisywaniu tworzył kopię zapasową, to musisz wybrać odpowiednią opcję przy zapisywaniu pliku jako. W oknie zapisywania jako musisz rozwinąć Narzędzia i wybrać pozycję menu Opcje ogólne.
W oknie, które się pojawisz możesz dołożyć hasła, ale dla nas istotny jest przycisk wyboru zawsze z kopią zapasową.
Teraz przy każdym zapisywaniu pliku będzie Ci się tworzyła kopia zapasowa pliku z rozszerzeniem .xlk w katalogu, w którym jest plik.
Kopia zapasowa będzie Twoim plikiem z poprzedniego zapisu, czyli dzięki temu będziesz mógł odzyskać wcześniejsze dane jeśli coś poszło nie tak przy zapisywaniu.
Pozdrawiam
Adam Kopeć
Miłośnik Excela
witam, u mnie nie zapisuje kopi automatycznie tylko za każdym razem muszę zaznaczyć okno " zawsze z kopią zapasową" mam office 2016 win 10
Przy każdym nowym pliku niestety tą opcję trzeba zaznaczyć na nowo, ale potem kopia zapasowa już mi się robi systematycznie. Nie wiem czym jest spowodowane, że za każdym razem od Ciebie wymaga zaznaczenie tej opcji 🙁