Excel - kurs online - oferta dla każdego

Nie znasz dobrze obsługi Excela? A może nie znasz jej wcale? Doskonale wiem, że w dzisiejszych czasach i realiach, znajomość tego programu jest nie tylko niezbędna, ale przede wszystkim korzystna dla Ciebie samego. Moje szkolenie z Excela online pokaże Ci, że arkusz kalkulacyjny nie jest wcale Twoim wrogiem, a sprzymierzeńcem w porządkowaniu i analizie danych - nie tylko liczbowych. Stworzyłem kurs Excel online na każdym poziomie, zarówno dla osób początkujących, średniozaawansowanych, jak i zaawansowanych. Znajdziesz u mnie także szkolenie z Excela online dedykowane specjalnie przedsiębiorcom. Każdy kurs zawiera starannie wyselekcjonowany zakres wiedzy i zagadnień, które odpowiadają na ściśle sprecyzowane potrzeby jego użytkowników.


Excel - kurs online. Dlaczego warto?

Zastanawiasz się, czy Excel i kurs online to dobre połączenie? Czy taka forma nauki pracy z arkuszem kalkulacyjnym może być efektywna? Pozwól, że rozwieję Twoje wątpliwości.

Od lat z powodzeniem zajmuję się dzieleniem swoją wiedzą zdalnie. Ta forma nauki, szczególnie w ostatnim czasie, mocno zyskała na popularności, a jej techniki znacząco się rozwinęły. Abyś mógł biegle posługiwać się programem Excel, każdy swój kurs zaprojektowałem z ogromną starannością i w oparciu o zasady metodyki nauczania na odległość.

Jednak szkolenie z Excela online, to przede wszystkim ogromna wygoda dla Ciebie, ponieważ nie musisz wychodzić z domu, możesz uczyć się wraz ze mną z dowolnego miejsca i w wybranym przez siebie czasie. Dodatkowo każdy mój kurs Excela online zawiera materiały dydaktyczne dostępne dla Ciebie już po zakończeniu szkolenia. Krótkie nagrania filmowe, prezentujące różnego rodzaju działania w arkuszu kalkulacyjnym, które w dowolnej chwili możesz zatrzymać, odtworzyć ponownie, by jeszcze raz przeanalizować i utrwalić wiedzę, to doskonały sposób, by opanować Excel. Kurs online to nie tylko wygoda, to także oszczędność Twojego i mojego czasu - zamiast dojeżdżać w umówione miejsce, możemy poświęcić więcej chwil na ćwiczenia i praktykę.

Usuwanie danych osobistych z informacji o pliku — porada #161

Jak usunąć dane osobiste z informacji o pliku?

Usuwanie danych osobistych z informacji o pliku — porada #161 Usuwanie danych osobistych z informacji o pliku - porada #161

Żeby usunąć dane osobowe o autorze z informacji o pliku musisz wejść w kartę plik. Następnie kliknąć w ikonę Wyszukaj problemy i wybrać pozycję Przeprowadź inspekcję dokumentu.

Pojawi się nowe okno, w którym klikasz przycisk inspekcja i w sekcji Właściwości dokumentu i informacje osobiste powinna pojawić się informacja o przechowywanych danych. Teraz klikasz Usuń wszystko i zatwierdzasz przyciskiem Zamknij.

P.S.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Excela lub nie wiesz jak coś zrobić to napisz do mnie. Ja w miarę możliwości odpowiem na Twoje pytanie.

Excel i Adam - kontakt

Bezpośredni odnośnik do filmu na youtube — Usuwanie danych osobistych z informacji o pliku — porada #161

Szybkie pisanie długich nazw autokorekta — porada #137

Jak sprawić by Excel zmieniał wybrane ciągi znaków na długie nazwy?


Szybkie pisanie długich nazw autokorekta — porada #137

Szybkie pisanie długich nazw autokorekta - porada #137

Jeśli chcesz, żeby Excel automatycznie zamieniał, dla Ciebie, wybrany ciąg znaków na dłuższą nazwę np: Twojej firmy lub urzędu, to wystarczy, że skorzystasz z opcji autokorekty.

Wchodzisz do Menu Plik, tam wybierasz Opcje, zakładka Sprawdzanie i naciskasz przycisk Opcje Autokorekty. Otworzy się okno Autokorekty, gdzie będziesz miał 2 pola Zamień: i Na:

W pierwsze wpisujesz frazę, którą chcesz, żeby ulegała zmianie, a w drugim na co ma się zamieniać.

Ważne jest, że autokorekta bierze pod uwagę wielkość liter oraz jeśli wybrałeś ciąg znaków ABC to Excel nie zmieni ciągu znaków ABCD.

P.S.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Excela lub nie wiesz jak coś zrobić to napisz do mnie. Ja w miarę możliwości odpowiem na Twoje pytanie.

Excel i Adam - kontakt

Bezpośredni odnośnik do filmu na youtube — Szybkie pisanie długich nazw autokorekta — porada #137

Automatyczne wstawianie przecinka miejsca dziesiętnego — Porada #136

Jak sprawić żeby Excel automatycznie wstawiał przecinek, czyli miejsca dziesiętne?


Automatyczne wstawianie przecinka miejsca dziesiętnego — Porada #136

Automatyczne wstawianie przecinka miejsca dziesiętnego - Porada #136

Żeby Excel za Ciebie wstawiał przecinek, czyli miejsce dziesiętne potrzebujesz wejść w Menu Plik, następnie Opcje — Zaawansowane i tam zaznaczyć pole wyboru Automatycznie wstaw przecinek dziesiętny.

Teraz jeśli chcesz wpisać wartość 1,15 wystarczy, że wpiszesz w komórkę 115 i zatwierdzisz, przecinek wstawi się automatycznie.

Wadą tego rozwiązania jest to, że jeśli chcesz wpisać 3,00 to musisz wpisać 300 i dopiero zatwierdzić.

P.S.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Excela lub nie wiesz jak coś zrobić to napisz do mnie. Ja w miarę możliwości odpowiem na Twoje pytanie.

Excel i Adam - kontakt

Bezpośredni odnośnik do filmu na youtube — Automatyczne wstawianie przecinka miejsca dziesiętnego — Porada #136